onsdag 21 april 2010

jag hatar mig själv för att jag tar det så jävla hårt
jag hatar mig själv för att jag bryr mig
jag hatar mig själv för att jag alltid gör fel
jag hatar mig själv för att jag inte kan vara rak
jag hatar mig själv för att jag är feg
jag hatar mig själv för att jag är ful
jag hatar mig själv för att jag är tjock
jag hatar mig själv för att jag är elak
jag hatar mig själv för att jag är påträngande
jag hatar mig själv för att jag har känslor
jag hatar mig själv för att jag är dålig
jag hatar mig själv för att jag tycker om dig
jag hatar mig själv för att jag förstör allt som är fint
jag hatar mig själv för att jag bara ser det svarta och dåliga
jag hatar mig själv för att jag är svag
jag hatar mig själv för att jag försätter mig i dumma situationer
jag hatar mig själv för att jag ibland är för ärlig
jag hatar mig själv för att jag inte kan vara lite naiv ibland
jag hatar mig själv för att jag är en förlorare
jag hatar mig själv för att jag har en blogg
jag hatar mig själv för att jag aldrig kan lita på någon
jag hatar mig själv för att jag aldrig vågar
jag hatar mig själv för att jag hatar mig själv
jag hatar mig själv för att jag skriver det här
jag hatar mig själv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar