onsdag 7 april 2010

I don't want to feel like I don't have a future

jag och molly har ägnat förmiddagen åt att titta väldigt intensivt på kurser som går att läsa på högskolan. så nu vet vad jag ska söka in till, om jag sedan tackar ja till hösten är en annan historia. jag är så obeskrivligt rädd för framtiden, men det kanske blir bra till sist. om man försöker. och vill. jag är obeskrivligt rädd över att jag inte ska vilja också. aldrig vilja alls. (fast imorgon ska jag skriva ett inlägg om vad jag egentligen vill, det har jag bestämt mig för).

i övrigt ägnades dagen åt lite impulsköp på erikshjälpen på österängen, jag inhandlade bruna gummistövlar (till ingen nytta), en vårjacka (till ingen nytta) och en lampa (till ingen nytta) att ha när jag flyttar hemifrån.

och så har jag tittat på grizzlyman.
och nu ska jag lyssna på leonard cohen och skriva ner förbjudna tankar på min skrivmaskin.

mitt ambitiösa försök till struktur. stabilopennor och moleskine i mitt hjerta.



ps. saknaden efter dig gör det outhärdligt. och jag är så rädd för att förlora dig. ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar