tisdag 12 maj 2009

tell me lies, tell me sweet little lies

the motifs


the crayon fields


idag anordnande pierre ytterligare en don't tell me that-spelning. mycket fint var det. banden som spelade kom farandes ändå från australien och var mycket trevliga att lyssna till. att dessutom vara där och umgås med fina vänner gör ju inte saken sämre. det var verkligen ett behövligt avbrott i vardagen må jag säga. mer sådant!
lite sorgligt är det dock att vi inte får hålla till på china längre. de lokalerna var det absolut ultimata för sådana här små tillställningar och det var i sanning just en sådan lokal som behövdes i jönköping. men det finns inte mycket att ta till när politikerna sagt sitt. ack ack.

4 kommentarer:

  1. Men, men, men, men.. Pst! Elin sa ju idag på sömnadslektionen att de kommer få en ny lokal snart. Hoppas det blir brabra!

    SvaraRadera
  2. Jo, jag hörde nog detta! Det vore ju onekligen fint.

    SvaraRadera
  3. Jag förlorade min don't-tell-me-that-oskuld. Och det var bra, det var det. Jag vill verkligen stoppa ner de där australiensarna i små tändsticksaskar och ha när jag hoppar på de vita molnen på himlen. Eller gömmer mig så långt ner jag kan för de svarta.

    SvaraRadera
  4. Ja, det gjorde du allt!
    Åh, just det. Jag måste visa dig ett klipp på Salad Fingers så ska du få se hur otroligt lik sångaren i crayon fields var honom.
    Jag tycker bestämt att vi besöker fler sådana här tillställningar tillsammans. Jag menar, vår affärsidé kan ju inte bli annat än fantastisk!

    SvaraRadera