fredag 28 maj 2010

åh, jag vet inte hur det kommer sig att jag inte har skrivit om min supermysiga helg som jag har haft. det har varit så mycket annat att tänka på kanske, och orden har stockat sig på vägen ut och aldrig riktigt nått fram. men så tänkte jag att en bild säger mer än tusen ord så jag kan iallafall visa lite bilder. och kanske släpper skrivkrampen lite så att jag kan berätta med några få ord.

under fredagskvällen blev jag firad av många fina vänner och jag gjorde min debut på systembolaget. höll dessutom på att inte få visa mitt leg, men höll fram det ordentligt ändå. kvällen fortsatte ända in på lördagsmorgonen.

på söndagen kom jag hem, helt ovetandes om att det innanför dörren skulle stå sex sjungande vänner och överraska med ett barnkalas som innehöll bland annat fiskedamm, lekar och mumintittande.

under söndagen tillbringade jag också stor del av dagen i hägghult och njöt av tryggheten

lördagskvällen spenderades med tre kära vänner i min trädgård innan vi for ner till stan för vidare äventyr. det finns en söt katt som besöker min trädgård allt oftare. jag fick gosa med den lite.

på min födelsedag firades jag av inte mindre än mor och far, morfar, molly med familj samt hela smot-gänget. fick massor av fina gåvor och blommor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar